Repeaternyt 3/10-2022

God aften der er blevet mandag d 03. oktober-2022 klokken er blevet 19:00 og det er igen blevet tid til EDR Aalborg afdelingens Repeaternyt.
Udsendelsen bliver sendt over OZ4REN via OZ8JYL/A.
ansvarshavende for udsendelsen og ved mikrofonen er OZ2RMS,
Jeg skal lige høre om jeg kommer over repeateren ?


Ugen der gik:

I onsdags var der vanen tro klubaften i klubbens lokaler på Forchhammersvej 11.
Der har sikkert været en livlig snak rundt om i huset, som der plejer at være.

I Lørdags blev der afholdt efterårs auktion i klubben lokaler.
Det var som sædvanligt et rigtig fint arrangement, med et fornuftigt fremmøde fra nær og fjern.
Og mange spændende ting der skiftede ejere, så tak for en hyggelig dag, og specielt tak til de personer, der var med til at arrangere eventet.
Og de der gav en hånd med på dagen, for at få det til at lykkedes, at vi kan holde sådanne arrangementer i vores forening.


Ugen der kommer og lidt til:

På onsdag kl 19:00 er der atter klubaften i klubbens lokaler på Forchhammersvej 11 i Aalborg
denne uges kaffe kage mester er efter kalenderen OZ1KAI

Og så nærmer tiden sig jo også til et andet højdepunkt i vores hobby.
Nemlig amatør træf Fyn i Odense søndag den 6-11 i det vi kender som FKS.
Hallerne de har så skiftet navn til Dyrup/Bellinge kultur og idræts center siden sidst vi var der.
Men sæt kryds i kalenderen den 6-11 og vend snuden mod Odense til en hyggelig dag i amatørradioens tegn

OZ7RD
Vores naboer i OZ7RD i Randers sender repeaternyt på OZ3RED Randers VHF repeateren og det sker Tirsdag i lige uger kl 19:30 dansk tid,
så det er næste gang i morgen den 4-10-2022.
Så tune ind på 145.725Mhz og lyt med.
Og har man noget man gerne vil ha med i deres repeaternyt udsendelse så skal det sendes til nyheder@oz7rd.dk.
Og deres deadline er tirsdag eftermiddag så de lige har en chance for at få det med i deres manuskript til om aftenen

Og de holder jo ligeledes klubaften, hver onsdag i det gamle vandtårn på Hobrovej i Randers.
De starter kl.19:00 så kig forbi hvis i skulle ha lyst.
Der er kaffe på kanden og kolde drikkevarer i køleskabet til amatør venlige priser, og det plejer også og være muligt at købe et stykke kage, eller en skive franskbrød med en eller anden slags pålæg på.


OZ5GX
Vores naboer nord på nemlig Sæby afdelingen OZ5GX holder Klubaften, den første og tredje onsdag i måneden kl 19:30 i Bunkeren,
der ligger på Sæby gårdsvej 40a 9300Sæby.


Så er vi kommet til QST:

Og QST dækker over køb,salg og bytte det kan osse være du har et projekt du gerne vil dele med os andre. Eller en meddelelse du ikke vil brænde inde med
Er der nogen der har noget til QST i aften?

OZ6UE mangler lm358 eller lignende
OZ8VO vil ha en stand på ATF med 23 cm og qo100

Afslutning:
Husk i kan selv bidrage med indholdet til vores repeaternyt, i skal blot sende indholdet til repred@oz8jyl.dk
Alle indlæg modtaget på repred@oz8jyl.dk bringes som de er modtaget, hvis ikke andet er aftalt.
Deadline for indlæg til repeater nyt er søndag inden kl. 18.00. hvis man vil være sikker på at få det med i mandagens udsendelse.

Næste repeaternyt udsendelse bliver på mandag 10-10-2022 kl. 1900 og denne dag er det OZ7ZW Jimmi der er ved mikrofonen
Og jeg går over til punktet der hedder indkald af lyttende stationer:
Og jeg starter jeg med at høre om der er nogle OZ8 stationer med i dag
Der var 47 Stationer der tjekkede ind efter udsendelsen
Det var ordene for i aften
jeg vil sige tak for god ro og orden
73 og på genhør fra OZ2RMS
Repeateren er fri

 

Dette indlæg blev udgivet i Repeaternyt. Bogmærk permalinket.